Zaufaj mi - Zaful

Zaufanie to podstawowa rzecz według mnie w naszym charakterze. Każdy z nas potrzebuje zaufanej osoby której może się wygadać, może poprosić o radę itd. Jednak nie zawsze natrafiamy na odpowiednie osoby często zdarza się tak że osoby te później z nas drwią, okazują się dwulicowe. Chciały po prostu wyciągnąć jak najwięcej informacji o nas, naszym życiu. Trzeba szukać a może to właśnie rodzice powinni zostać waszymi zaufanymi osobami?  Niektórzy nie mają aż tak bliskich kontaktów z rodzicami i jedyne o co pytają to "Co będzie na obiad?". Mówiąc już o zaufaniu możemy też zaliczyć do tego sklepy. Ktoś zapyta "Co ma zaufanie do sklepu?". A ma dużo bo w sklepie w którym często kupujemy np, ubrania, sprzęt AGD to taki sklep zapewnia nam przedmioty dobrej jakości jak dla nas, w dobrej cenie oraz gwarancji taki sklep możemy nazwać zaufanym sklepem. Dla mnie takim sklepem jest np. Zaful ubrania są w bardzo niskich cenach, odpowiednich co do jakości.        A wy jakie macie swoje "zaufane" sklepy?



4 komentarze:

  1. Koszula bardzo mi się podoba, lubię motywy kwiatów, naszywek i haftów :D Mam podobny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam właśnie dla siebie fajnego zegarka, Twój mi się podoba, ale poszukam jeszcze czegoś na stronie Zaful. Pozdrawiam.

    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super koszula :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale cudeńka! KLIK: $4.36, $23.99 :)

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram