Banggood | Akcesoria

Cześć wszystkim, ostatnio miałam możliwość w przetestowaniu elektroniki/akcesorii w sklepie Banggood i jestem z niej zdecydowanie zadowolona, ale nie tylko elektroniki ale i cudownej maseczki do twarzy dzięki której możemy na 10 minut stać się pandą, to taki żarcik. Maseczki te są z ilustracją różnych zwierząt ja na tą chwilę zamówiłam sobie pande, są według mnie bardzo dobre i bardzo dobrze nawilżają. Zamówiłam również 5 metrowy kabel do ładowania telefonu. Po co mi aż taki długi ? To proste gdy leże a gniazdko mam na końcu łóżka lubię korzystać wtedy z telefonu lecz jest już wtedy często rozładowany. Ostatnimi rzeczami są przedmioty do samochodu tzw "OBD" oraz uchwyt do telefonu na kierownice. OBD jest to urządzenie które wpinamy do komputera pokładowego w naszym samochodzie i łączymy swój samochód z telefonem dzięki temu możemy bez pomocy mechanika zdiagnozować co dzieje się w samochodzie. Jestem bardzo zadowolona ze sklepu Banggood i z ich asortymentu pewnie wrócę do tego sklepu jeszcze nie raz.




Uchwyt samochodowy na telefon - click


Maseczka do twarzy - click


Kabel USB- click


OBD- click

1 komentarz:

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram