Produkty Novaclear


Dziś przychodzę do Was z postem w którym mowa o produktach Novaclear, w swoim asortymencie posiadam dwa produkty tej firmy jest to "Face&Body Wash" czyli płyn do mycia twarzy i ciała oraz "Hydro-Control Cream" czyli krem natłuszczająco-nawilżający  do twarzy i ciała. Produkty tej marki są na bazie oleju konopnego, zawierają również Pantenol który pomaga w redukcji naskórka. Produkty które mam w swoim posiadaniu przeznaczone są do skóry wrażliwej, atopowej i suchej. Jestem zdecydowanie zadowolona z produktów tej marki, testowałam przez około miesiąc i widzę zdecydowaną poprawę swojej skóry, produkty są przebadane dermatologicznie.
http://atopis.pl/



3 komentarze:

  1. Ciekawy produkt :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie używałam ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyznaję się, że nigdy go nie miałam. Poza tym pierwszy raz na oczy widzę :D

    OdpowiedzUsuń

Drogi czytelniku!
Dziękuję Ci za wejście!
Jeśli skomentujesz, spróbuję się odwdzięczyć!
Nie toleruję spamu, więc nie reklamuj się i nie proś o "klikanie"
Jeśli spodoba Ci się mój blog i chcesz go odwiedzać, od razu zaobserwuj!

Instagram